Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

U mně jste, pane Dlouhý skončil už dávno, když jste dal palec dolů nad těžkým průmyslem bez logické selekce; viz ČKD Kompresory a nepodpořený obchod s Čínou za stovky miliard.

K tématu: něco nezdravého, a ne málo, bude, když je v Praze hlášeno tisíce firem v naději, že se k nim finančák nedobelhá.

0 0
možnosti
Foto

Prapodivná, ale přesto obvyklá logika. Vy na jedné straně připouštíte, že přeci jenom není živnostník jako živnostník. Tedy, že existují i ti nepoctiví. A že dokonce jste ochoten státu pomoc v boji proti nim. Mám takový dojem, že Vám uniká, že jste i „šéfem“ těch podvodníků, kteří nás ročně připravují o miliardy. Co takhle zamést před vlastním prahem? Ale to ne, to by si jeden mohl umazat ručičky, že. Chápu. Na špinavou práci je vždy dobré si někoho zjednat. A vůbec nejlepší je vše přenechat státu. Proč riskovat vlastní popularitu. Je vždy dobré, když občan „stát“ nenávidí. To vždy přispívá k vylepšení obchodní bilance.

0 0
možnosti
RO

Pane,

kdyby jste se upsal, kdybyste se třeba rozkrájel, kdybyste třeba.....???

Vám už kromě svědků burešových nikdo neuvěří. Jste nefér, jste křivý, jste úplatný mocí. U mně a doufám, že i mnoha dalších normálních živnostníků jste skončil. A na nápravu toho svinstva ET burešem vám nestačí ani další tři životy, ani dalších několik převlečených kabátů, ani HO*NO,

;-D;-D ;-Dprezidente;-D;-D;-D;-D.

2 0
možnosti
LJ

Ohledně registrací k DPH jsou tlaky a doporučení z EU.

Jak oddělit plevel od zrna?

0 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1906x
Aktuálně jsem prezidentem Hospodářské komory České republiky. Profesí jsem ekonom. Po roce 1989 jsem byl ministrem hospodářství ČSFR, v letech 1992 až 1997 jsem zastával funkci ministra průmyslu a obchodu ve vládě Václava Klause a místopředsedy Občanské demokratické aliance.

Seznam rubrik