Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já volím politika zejména proto, aby hospodářsky spravoval naši zemi. Aby byla pro lidi, aby bylo na armádu a policii, aby se prachy z dani neztracely v černých dírách. Stát, když bude fungovat jako firma, mne zcela uspokojuje. A když slyším komunistické agitky Marksové, tak jsem se těšil že končí, kdy se nestydí propagovat všechno za práci socdem, tak se mi zvedá žaludek.

0 0
možnosti

Faktem je, že Trump byl zvolen jako protest proti elitám. Lidi dneska nezajímá tolik svobodný obchod či volný trh - to zajímá spíše elity - podnikatele, případně výše postavené zaměstnance ani je nezajímá ochrana životního prostředí, přistěhovalectví, multukulturalismus, politická korektnost, atd. - to zajímá spíše jiné elity tzv. umělce, tzv. intelektuály, anarchisty, havlisty, sluníčkáře, pravdoláskaře, tzv. moderní politiky atd. Naopak se lidé leckdy staví proti. Zajímá je, zda budou mít práci, zda budou mít důchod, bydlení, atd. Jenže svět je dnes tak propojený a globální, že Trump podle mě svoje sliby nezrealizuje. Prostě to nepůjde.

0 0
možnosti

Trump se dostal k moci, protoze americke elity zapomely na cast spolecnosti. Takovy stav vedl z casti i ke komunistickym prevratum. Trumpovy volici vedeli koho voli a proc. Zde musi zacat analyza problematiky.

2 0
možnosti

Drzost některých bývalých politiků nezná mez. Jen jedno slovo: "mrva".

2 0
možnosti

P26a48v12e65l 27H13o51r47á70k

21. 11. 2016 12:41

Stačí, když ví, že ho nelze řídit tak, jak ho řídila Vaše parta.

11 0
možnosti

Slogan "stát řídit jako firmu" je velmi správný a nejen že to je možné,ale je to nutné.Pokud se Vám nelíbí slovo "firma",nahradte ho slovem "domácnost".I přes to,že se vždy bude jednat pouze o přirovnání,mnohé je stejné.Pokud vydělám 20tis. nemohu utratit 40tis...tedy pokud jsem dobrý podnikatel,či správce domácích financí. Takže celé je to pouze o tom,kdo to řekl a ne o tom,zda to lze či nikoli.

6 0
možnosti

Martine, naprosto s vámi souhlasím, On totiž Babiš dává lidem pouze přirovnání a je to opravdu stejné jako hospodaření v úspěšné a klidné domácnosti. Já osobně bych chtěl, aby více politiků řídilo stát jako firmu a pokud by byli neúspěšní, tak aby vypadli z kola ven.

2 0
možnosti
Foto

Ale snad se shodneme v tom, že i pro Činu by bylo výhodou nechat kurs své měny volně plavat.

0 0
možnosti
Foto

Po delší odmlce jste se tu zase objevil a já přemýšlím proč. Již minule jsem vyjádřil domněnku, že si připravujete půdu pro nadcházející volby. Kromě toho, že tato platforma k tomu není určena, buď děláte ze čtenářů hlupáky už teď nebo jste ještě horší ekonom, než jsem myslel. Vytvořil jste totiž nesmyslnou bázi a na ní vystavěl podivnou chatrč.

Píšete totiž, že není proveditelné snížit daně a zároveň zvýšit výdaje bez vlivu na schodek rozpočtu, ale to je přece hloupost. Vy přece nevíte, co by s příjmy rozpočtu udělala daňová degrese a rovněž nevíte, do jaké míry lze využít rozsáhlý systém nadací a fondů vzniklý jako prostředek korekce zisku v době vysokých daní.

O mne nejde, můj hlas byste nedostal, protože mám naštěstí dobrou paměť a nezapomněl jsem na vaše minulé vládní působení a na škody, které vaše partička napáchala. Píšu to hlavně pro ostatní, kterým by váš blog mohl připadat logický a rozumný. Není.

BTW: Nenapsal jsem to v žádném případě jako podporu Trumpovi.

12 1
možnosti

snizit dane ruku v ruce s omezenim poctu uredniku - diky digitalizaci a pocitacove dobe nic neresitelneho - jen by se muselo chtit .. lilat s lejstrem, ktere vytiskne evidence DPH k financaku, pritom obe instituce sidli v jednom baraku, mi pripada neskutecne .. tady je uspora minimalne jednoho cloveka na evidenci DPH a tak by se dalo pokracovat ...

1 0
možnosti
Foto

Už i Trump ví, že stát nelze řídit jako firmu;-D

Jen ,,ten" A.B. asi ještě ne. To jste sice nevyjádřil natvrdo, ovšem dosti to ,,ční". Je dosti ,,dojemná" i Vaše péče o amíky a vítěze jejich voleb. Jinak, i stát lze přirovnat např. k akciovce. Každý volič má jednu akcii, a je na něm, zda jí ,,vloží", či jí nechá ,,propadnout. Vzniká tak správní rada i se zvoleným ,,ředitelem". A všichni z nich mají zákl. povinnost. Péči řádného hospodáře!Argument. např. P.P., že firma může dát ,,zaměstnanci" výpovedˇ I BEZ UDÁNÍ DŮVODU, je v tomto případě pouze, s prominutím, ,,manipulační kec".;-)

4 0
možnosti
Foto

Pane Dlouhý,

Váš nedostatek představivosti je až zarážející.

Pakliže chceme zabránit tak kastrafálním finančním schodkúm, které nadělaly političtí kariéristé Vaše typu, musíme stát jako firmu řídit.

Z Vašeho krátkého životopisu je patrné, že jste nikdy žádnou firmu neměl a tak s tímto druhem hospodaření nemáte prach žádné zkušenosti.

Pohyboval jste se pouze ve sféře politické byrokracie, též nazývané "sociální příživnictví".

Možná, že se velice dobře vyznáte v partajních intrikách, ideologické retorice a vládních machinacích. To nepopírám, jinak byste se nemohl prosadit ve vládních kruzích.

Váš článek je však opravdu a bohužel bez konkrétního obsahu. Jde o jakýsi druh bezpředmětného oportunizmu.[>-]EU

15 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1906x
Aktuálně jsem prezidentem Hospodářské komory České republiky. Profesí jsem ekonom. Po roce 1989 jsem byl ministrem hospodářství ČSFR, v letech 1992 až 1997 jsem zastával funkci ministra průmyslu a obchodu ve vládě Václava Klause a místopředsedy Občanské demokratické aliance.

Seznam rubrik